مدیران و روسای فدراسیون‌های ورزشی در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند.
 
به گزارش راسخون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران، این کاروان با برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم سازمان بسیج ورزشکاران از چهارشنبه 26 اسفند به مدت سه روز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور خواهند یافت.
 
در این سفر نام مدیرانی چون محمود خسروی‌وفا، مهرعلی باران‌چشمه، جعفر درویش‌زاده، فرهاد طلوع‌کیان، مجید ندیری و ... به چشم می‌خورد.
 
این سفر به منظور آشنایی هرچه بیشتر اهالی ورزش با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است تا مردمی که لایق شنیدن بهترین حرف‌ها هستند، بار دیگر خاطرات رشادت‌های قهرمانان واقعی یعنی شهیدان اسلام را بشنوند و به گوش جان بسپارند.
 
درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک در این خصوص گفت: اگر امروز ما و همه ایرانیان در آسایش و عافیت زندگی می‌کنیم، در واقع مدیون شهدایی هستیم که در دوران جنگ تحمیلی از خون خود گذشتند و مانند شمعی سوختند تا کشورشان را نورانی کنند.
 
وی ادامه داد: دست آقای آذرنوش و سایر همکاران بسیجی ایشان درد نکند که با تجمیع رؤسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران فضای معنوی و خوبی برای همه ما فراهم ساختند تا بار دیگر یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی را زنده کنیم.
/2759/